Retourneren

Retourneren & Garanties

Het is je goed recht om artikelen waarmee je niet helemaal tevreden bent te retourneren. Er geldt een bedenktijd van 14 dagen. Tijdens deze 14 dagen bedenktijd heb je het recht om zonder enige verplichting de ontvangen artikelen ongebruikt in de originele verpakking terug te sturen. We beseffen dat elke retourzending het milieu aantast en kosten met zich meebrengt. Hoe lager het retourpercentage, hoe meer we het milieu kunnen sparen.


Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

Fish Inn werkt samen met retourservice Returnista.
Dit is een ophaal- en wegbrengservice waarbij je je retourzending binnen enkele minuten regelt.
Je hebt hierbij de keuze uit ophalen van je retour op jouw adres (geen printer nodig) of zelf wegbrengen van je retour (zelf label printen).
In dat geval ontvang je per mail een retourlabel van Returnista en selecteer je een zelfgekozen service -punt.

aanmelden aanmelden

1

Meld hier je retourpakket aan

betalen betalen

2

Selecteer de items die je wil retourneren

betaling-ontvangen betaling-ontvangen

3

Plan je ophaalafspraakin óf kies voor wegbrengen

inplannen inplannen

4

Betaal snel, veilig & eenvoudig.

printen printen

5

Print het retourlabel en breng je pakketje weg of laat deze ophalen

selecteren selecteren

6

Wij verwerken je bestelling en binnen 14 dagen ontvang je je geld weer terug op je rekening


Veelgestelde vragen

Retourneren

Het is je goed recht om artikelen waarmee je niet helemaal tevreden bent te retourneren. Er geldt een bedenktijd van 14 dagen. Tijdens deze 14 dagen bedenktijd heb je het recht om zonder enige verplichting de ontvangen artikelen ongebruikt in de originele verpakking terug te sturen. We beseffen dat elke retourzending het milieu aantast en kosten met zich meebrengt. Hoe lager het retourpercentage, hoe meer we het milieu kunnen sparen.

Kosten retourneren

We passen een duurzaam retourbeleid toe waarbij je artikelen kunt retourneren via Returnista. De kosten voor retourzending en de risico’s zijn voor rekening van de koper (laten ophalen € 6,95 of zelf wegbrengen € 6,49). Vanuit België zijn deze kosten voor zelfwegbrengen€ 7,49. Voor andere landen binnen Europa gelden nader te bepalen tarieven.

Ruilen

Ruilen is geen probleem. Het ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere afmeting of kleur geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen en je plaatst online je nieuwe bestelling zoals je gewend bent. Vanwege technische redenen kunnen we de bestellingen niet onderling met elkaar verrekenen. De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de koper.

Retour volgen

Is het meer dan twee weken geleden dat je iets retour hebt gestuurd en is je retour nog steeds niet bijgeschreven op je saldo of teruggestort op je bankrekening, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Garantie

Voor al onze artikelen geldt een wettelijke garantieperiode van een jaar. Binnen die termijn kun je een defect aanmelden bij onze klantenservice. Zij bespreken vervolgens de retourprocedure met je. Indien een product niet voldoet aan de hoogste kwaliteitseisen, komt dit in de meeste gevallen direct aan het licht. Een garantieperiode van 1 jaar verzekert je ervan dat je een kwalitatief goed artikel bezit.

Defect

Is er sprake van een defect? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We accepteren geretourneerde artikelen in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat & fabrieksverpakking.

Klachten

Wij staan voor kwaliteit. Mocht je product defect zijn, dan lossen we dit natuurlijk zo goed en eenvoudig binnen de geldende garantietermijn met je op. Mocht je niet tevreden zijn, dan doen we er alles aan om de beste oplossing te vinden.

Voor een snelle en soepele afhandeling:

  • - Bel met onze klantenservice, tel. 077 – 3541449 (ma t/m vrij 09:00 – 16:00 uur) of stuur een e-mail naar info@fishinn.nl.
  • - We nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.
  • - Als er meer tijd nodig is voor de afhandeling van de klacht, dan zullen we je tijdig daarover informeren.
Overige vragen

Staat u vraag er niet bij?

  • - Bel met onze klantenservice, tel. 077 – 3541449 (ma t/m vrij 09:00 – 16:00 uur) of stuur een e-mail naar info@fishinn.nl.
  • - We nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.